Advanced Nutrition Products

Regn och rusk

Får skylla mig själv att jag inte tog med mig ordentliga joggingkläder till Stockholm, men trodde ju att det skulle vara helt ok väder😉 Igår sprang jag den värsta rundan för i år. Kallt som f*n, ösregn och blåst. Det började givetvis ösregna så fort jag gick utanför dörren och hör och häpna, det slutade när jag kom tillbaka. Jag såg ut som en blöt j*vla hund. Just det, skulle ju testa utegymmet också men där huserade två uteliggare och eftersom det var ganska sent så kände jag att det nog var bäst att jogga vidare… Men jag fick lite träning i alla fall! Hittade även flytande äggvitor på ICA igår!


Här ösregnar det fast solen skiner, då får man önska sig något🙂

Kommentera

