Advanced Nutrition Products

Jag ger upp!


40 grader i skuggan? Yes, please.

En grej jag har tänkt på. Idag är det 5 grader utomhus, storm och ösregn. Det är juni. Det är PISSVÄDER. Fast grejen är att detta hör till det normala i Sverige, att det istället är superfint är något ovanligt. Jag vill flytta🙂 ASAP. Ibland lurar jag mig själv (de få dagarna då det är över 20 grader och sol!) men det känns som om livet är så begränsande här. Man får planera; allt från skor, frisyr och paraply till aktiviteter efter vädret och man får framför allt frysa – KONSTANT! Jag hade ju räknat med en joggingrunda ikväll men det är banne mig inte värt det. Har tränat utomhus hela vintern och nu får det vara nog!!! Läste att löparna under Stockholm Marathon kollapsade pga nedkylning… Vilken j*vla bragd. Jag hade aldrig pallat.

(Imorgon ska det bli 7 (!) grader och bara lite regn).
 

 

Ett svar

  1. Ping: Jag tror inte på den globala uppvärmingen « Pinglans Tankar – den ej politiskt korrekta bloggen

Kommentera

