Advanced Nutrition Products

Proteinfest

Fick mig en liten leverans från Nordica Fitness så i Sthlm blir det proteinfest! I DIE vad gott det är. Jag pallar inte supersöta proteinpulver, för det första isar det som f*n i mina tänder, för det andra smakar det alldeles för mycket som något som man kan bjuda på på ett barnkalas, för det tredje blir jag bara godissugen av det söta. Kan vara en av anledningarna till varför jag gillar Nordica Fitness🙂

Här har jag kramp. Körde ett benpass med jäkligt tunga vikter, känner att det är det enda rätta om något ska hända. Stapplade in i bastun och trodde jag skulle dö. Det var gött. Jag tvivlar på att jag kan gå imorgon… Jag körde även ett löppass innan så det var verkligen maxning. Fick dessutom springa en omväg pga en norsk filminspelning i skogen.


Här har jag också kramp, fast nu hade det flyttat sig till foten?! Kände mig totalt f* up. Vilodag imorgon? NEJDÅ🙂

 

Kommentera

