Advanced Nutrition Products

Dear God?

HELP ME!!! Nu är det mycket… Har idag kommit fram till att när man stressar för att få saker och ting gjorda så får man ingenting gjort. ÄNDÅ stressar man. Lurar sig själv som vanligt.

Körde ett överkroppspass idag. Rygg, armar, bröst. Hetsdrack en Celsius, avslutade med 25 min på crosstrainern och 15 min i bastun. Kan rekommendera er stressade människor att basta, funkar faktiskt. Mötte upp Lusan + Pappa för middag på Puta Madre – supertrevligt och supergott🙂 MEN ändå blev jag hungrig igen efter några timmar. Måste vara hjärnan som förbrukat all glukos för inte f*n har jag rört på mig särskilt mycket de senaste dagarna🙂

Kommentera

