Advanced Nutrition Products

Axlar


Tror ingen går på att jag tränar på Nordic Military Training faktiskt… Gör dock gärna reklam för deras snygga instruktörer ;-)

Blev ett axelpass imorse, var tvungen att röra lite på mig innan jag ska försöka riva av en jäkla massa tentor haha… 110% fokus + kaffe kanske kan göra underverk…

Varför ska det vara så himla svårt att få ett par snygga axlar?! Det är ju inte så att det är mycket fett ivägen egentligen… Hrm… Skam den som ger sig säger jag bara!

Har i alla fall något att se fram emot efter eftermiddagens tentarace; Isa + världens sötaste nosar!!! Åhh vad jag har saknat dem🙂

Kommentera

