Advanced Nutrition Products

Aj

Jag kan banne mig inte sätta mig ner, har så sjukt mycket träningsvärk! Fick ju till ett himla bra benpass igår och det märks…🙂 Tuuunga vikter säger jag bara… Händer inte mycket annars!

Jag hade ju förresten en period på några månader när jag åt kolhydrater, det slutade med KAOS så nu har jag minimerat detta intag igen. Allvarligt talat, antingen är det jag som är känslig eller så blir man verkligen tjock/plufsig av kolhydrater. Tror att alla reagerar olika och kan helt klart konstatera att carbs inte är my cup of tea.

Kommentera

