Advanced Nutrition Products

Stress

Är extremt stressad idag (inte bra, man blir banne mig tjock av stress – höga nivåer av kortisol…) men fick ändå till ett sjukt bra benpass. Kommer att lägga in en joggingtur (=lyx!) senare ikväll eftersom jag känner att jag verkligen MÅSTE ut och springa av mig. Hade planerat ett inlinespass med Mangi vid lunch men fick ställa in… Om det är något som jag hatar så är det just stress. Jag är ingen lättstressad person så när jag väl är stressad är det illa😉 Stress f* you up. I framtiden kommer säkert någon forskare komma fram till att ALLA sjukdomar börjar pga stress…


Kan inte komma ihåg vem som tipsade mig om den här övningen men den är f*n bra (så länge man inte hänger utan använder benen…). Marklyft, knäböj, utfall och lite annat gött blev det också…

 

Kommentera

