Advanced Nutrition Products

Leg day

Efter gårdagens vila är jag redo för ett benpass. Det händer inte ofta att jag kör totalvila en hel dag men igår stod ju utflykt på schemat. Behöver verkligen maxa benen så det kommer att bli allt från marklyft till utfall…

Nu frukost och Nyhetsmorgon. Mycket Loreensnack. Kollade lite på finalen i lördags och kunde ju konstatera att den enda som kunde förmedla något genuint av alla superstylade brudar nog faktiskt var Loreen. Hon verkar satsa på träning istället:

”Dels går jag på ashtangayoga, men annars tränar jag rätt mycket dans för mig själv. Periodvis när jag tycker att jag behöver hjälp med flåset tar jag hjälp av en personlig tränare.”

Kommentera

