Advanced Nutrition Products

Käringön

Morning! Ska äta lite äggröra och dricka kaffe och sedan åka ut till Käringön. Bikinin får följa med men tvivlar på att jag kommer bada, är ju lite av en badkruka – det värsta jag vet är att bada i iskallt vatten… Ska försöka få tag i nyttiga sådana här på vägen till båten för att neutralisera gårdagen – igår unnade jag mig nämligen lite extra grejer – kladdkaka, bröd, juice, ost och glass. Kunde ha varit utan brödet och glassen med kladdkakan ute vid Röda Sten var amazing och det var även en av mina favoritostar. Jag kan definitivt inte äta ”allt” och måste köra supernyttigt 6 av 7 dagar i veckan. Är sjukt hur kroppen reagerar på socker (tror det måste vara sockret/kolhydraterna) för jag såg f*nimej gravid ut, hela magen svullnar upp liksom, inte en go känsla och den bekräftar ju egentligen bara att kroppen kanske mår bäst av nyttig mat?!

 

Kommentera

