Advanced Nutrition Products

Röda Sten

D och jag har ju inte riktigt samma tider på helgerna så jag tänkte gå förbi gymmet en sväng innan han vaknar till liv… För då ska vi banne mig åka inlines!!! Jag är inte alls speciellt bra på detta och kan garantera att jag kommer att åka med hjälm. Har kommit fram till att vi ska åka bort mot Röda Sten, är ganska plant hela vägen, jag är ju inte heller speciellt bra på att bromsa… En trafikfara med andra ord. Men först powerwalk till gymmet där det blir rygg och kanske lite armar. Överkropp hur som helst.

Kommentera

