Advanced Nutrition Products

Inlines

Började dagen med ett skitbra pass på gymmet. När man promenerar förbi folk som har efterfest i parken inser man att man har gått upp ganska tidigt😉 Powerwalkade hem och bytte om till inlines och åkte faktiskt hela vägen ut till Röda Sten som planerat! Det gick ju bättre än förväntat även om det var en äldre herre som undrade vad D hade lurat med mig på haha… Det var ju väldigt stelt i början måste jag säga! Jag misstänker träningsvärk imorgon, inte pga att vi åkte i 2 timmar utan pga att jag var stel som f*n.


Röda Sten kan verkligen rekommenderas! Träffade på Jr och Mangi precis när vi skulle åka tillbaka in till stan, det var ju typiskt men nu hoppas jag att de också investerar i ett par inlines!


Det var ju garanterat kombinationen av mina nya inlines och D som gjorde att jag inte ramlade. Kan faktiskt inte tänka mig att någon annan än D hade pallat min livsfarliga åkning; hallååå jag kan inte stanna, hallååååååååååå jag måste hålla i dig, hallåååå jag kan inte bromsa, hallåååååå du åker för fort, hallååå jag har ont i benen jag måste stanna etc… 🙂


Avslutade kvällen med grillning och Häagen Dazs…

Kommentera

