Advanced Nutrition Products

I told you so!

Jag är extremt kaffeberoende och varenda studie som visar att kaffe är bra gör att jag kan fortsätta min överkonsumtion med gott samvete. Nu har det visat sig att äldre personer som dricker kaffe lever längre än ickedrickare. Träning + kaffe är ju något som min 90-åriga farmor ägnar sig åt dagligen så studien kanske stämmer… Kaffe ingår också på min beroende-lista (dock det enda förutom ägg som kan anses nyttigt):

Choklad
Kaffe
Ost
Honung
Ägg
Bröd
Juice

Förutom kaffe och ägg kan jag verkligen inte ha övriga varor hemma. Jag har noll disciplin, i Texas blev jag beroende av cheese sticks (helt sjukt faktiskt) men annars är det comté-ost som gäller. Shit nu blev jag hungrig. På ost så klart.

Ett svar

  1. Loisa

    Hittade din sida idag, den är mycket inspirerande och trevlig att läsa!

    maj 24, 2012 kl. 8:16 e m

Kommentera

