Advanced Nutrition Products

Axlar


Man får vara glad för det lilla – min nya SmartShake t.ex…

Damn, vilket axelpass. Nu blir det inte mer axlar den här veckan… Militärpress, enarmshantelpress, hantellyft åt sidan, hantellyft framåt… Fick höra att jag var fit igår så något måste kombinationen av träning, protein och kött gett🙂 Låååång väg kvar till the perfect body dock.


Övade även lite marklyft-teknik med superlätt vikt…


Allt har ju blivit så mycket lättare sedan jag kom fram till att jag måste stå på något under hälarna, kan inte riktigt böja mig ner ordentligt annars, fotleden är F* UP.

Ett svar

  1. Du är ju grym!🙂

    maj 24, 2012 kl. 10:50 e m

Kommentera

