Advanced Nutrition Products

Dagens träning

Blev ett benpass på gymmet imorse; marklyft, sumo squats, enbensknäböj på Bosu, leg extension och lite annat gött. Sen var jag helt skakig men det är väl meningen?! Vet inte var jag fick all energi ifrån för jag fick för mig att springa en runda och det gick extremt bra, kände mig skitstark i benen av någon konstigt anledning – borde ju vara tvärtom efter passet. Tror att det är vädret! Jag är väldigt väderberoende och njuter verkligen av att svettas i värmen haha.

Igår kom jag på att jag har en sådan där NikePlus-grej i min sko som jag totalt har glömt bort. Kan bli lite stressad när jag ska springa på tid, då springer jag verkligen i ett högt tempo (även om jag har ont eller är trött) så tror jag fortsätter att glömma bort den… Någon som använder sig av NikePlus?

Kommentera

