Advanced Nutrition Products

Meat project

Blev ett superaxelpass imorse på folktomt gym – LOVE space. Militärpress, hantellyft åt sidan, axellyft framåt med viktskiva etc… Vilade från kondition idag, sprang 6km på asfalt igår och det räcker för att jag ska få skitont i vaderna. Springer ju aldrig på asfalt så det känns väldigt stelt och ovant!

Försökte mig på fläskfilé till lunch men där tog det stopp. Har faktiskt ätit upp allt kött (förutom kalv) på tallriken under mitt meat project men nu fick jag banne mig slänga maten. Fy f*n. En smak som inte går att beskriva. Gris? Det blev omelett till middag… Kan dock meddela att jag inte blir lika trött på gymmet nuförtiden, förhoppningsvis har det att göra med att jag lagt in kött (=protein + en massa andra näringsämnen som jag förmodligen hade brist på) i min kost och inte lever på grönsaker, bröd och quorn.


Väldigt mysigt att äntligen kunna äta lunchen utomhus🙂

Kommentera

