Advanced Nutrition Products

Kvällsfika


Här är D nöjd bara för att han har handlat kvarg + ägg.

Blev en kvällspromenad till Lidl🙂 Garanterat bästa kvargen! Ska laga lite äggvitor nu, är alltid hungrig på kvällen och vill ju inte äta en massa bröd (även om jag lätt hade kunnat göra det). Kom på att min 5:e svaghet är juice. Jag kan ju hälla i mig ett helt juicepaket utan problem… Tur att jag är medveten om detta så att jag kan undvika juice-bufféer.

Imorgon ska jag testa lite gymövningar och stretch på D, väldigt spännande för han har ju verkligen ont i hela kroppen efter stress, träning och dålig hållning. Så blir det väl om man springer runt med utrustning hela dagarna…


Är något beroende av denna produkt🙂

Kommentera

