Advanced Nutrition Products

Benpass


Stretch av piriformis, så här ser det ut om man är extremt ovig som jag…

Körde ett benpass medan Lusan tränade armar (var enda stället där hon inte hade träningsvärk!). Jag kommer garanterat att känna av detta pass imorgon… Fast det är väl det som är meningen?! Blev allt från marklyft till squats och lite leg extension på slutet. Hade stämt träff med den här killen och eftersom jag var tidig ställde jag mig på crosstrainern i 30 min, sedan kände jag mig helt död!!! Då får man skylla sig själv men behöver helt ärligt bränna lite extra. Har 5 svagheter som jag inte kan ha hemma: bröd, ost, choklad, honung och en grej till som jag har glömt. Var det jordnötter? F*n, det är ju helt sjukt att man kan glömma bort det. Nu ska jag äta lite skinka. Who would how known or guessed?!


Att folk fastnade i mitt hår när vi övade stretch är nog helt normalt, dags för klippning eller i alla fall dags att köpa fler hårband🙂

Kommentera

