Advanced Nutrition Products

Frisk?


Segt

Njae… men efter att ha sovit i min egen säng känns det i alla fall mycket bättre🙂 Ska köra ett väldigt lätt pass idag och se hur det känns. Förr i tiden hade jag garanterat gått ut och sprungit milen, som uppvärmning. Nuförtiden inser man ju hur viktigt det är att lyssna på kroppen. Eller?!

Passet jag fick av D igår innehöll bl.a. marklyft, utfall, latsdrag, axelpress och bänkpress. Sparar nog det tills jag är riktigt frisk🙂 Idag blir det light.


Åh vad jag saknar Tasse. Blir ju inget hundlopp, väldigt tråkigt😦

Kommentera

