Advanced Nutrition Products

What a week!


Stretch av iliopsoas och quadriceps femoris…

9 dagars maxad PT-kurs med eget PT-pass som avslutning. Herregud vilken ångest. Blev givetvis ihopparad med en elithockeyspelare och fick lite lätt panik (eller j*vligt mycket faktiskt). Man kunde ju tänkt sig en lättare klient…! Tur att denna man var otroligt ödmjuk. I kombination med en underbar infektion i kroppen kände jag mig allt annat än pigg, peppande och engagerad och mest hög på alvedon. MÅSTE göra allt för att vara frisk när kursen kör igång igen om 3 veckor, då ska det nämligen provsmakas protein från Nordica Fitness🙂


Jobbigt att stå korrekt nuförtiden…

Steg 1 av 2 på kursen har varit över all förväntan; anatomi, biomekanik och näringsfysiologi blandades med praktik i gymmet och stretchövningar. Kommer att testa allt jag har lärt mig på de där hemma i Gbg🙂 Kan verkligen rekommendera denna kurs och har nu 3 veckor på mig att plugga in all kunskap…


Who would have known or guessed att latsdrag kunde vara så komplicerat?

Kommentera

