Advanced Nutrition Products

Stadspanik

Göteborgsvarvet idag! Tråkigt att inte befinna sig på rätt sida av landet… Har fortfarande lite lätt stadspanik här i Stockholm, jag måste ha space och det finns INTE här. Är säkert en vanesak men i kombination med avgaser så frågar man ju sig hur man överhuvudtaget klarade av att bo 4 år i London…!

Merparten av gårdagen ägnades åt olika stretchövningar. Som bekant är jag ju extremt stel och stretchar aldrig så jag har banne mig ont idag. Herregud. Dags att börja stretcha tror jag, är faktiskt ganska viktigt om man vill undvika skador. Ska tipsa om lite supereffektiva stretchövningar när jag är frisk och tillbaka i Göteborg på måndag🙂

Enjoy your day!

Kommentera

