Advanced Nutrition Products

Sommarfräsch?


Sommarfräsch?

Vaknade 05 av min underbara förkylning, kände att det var lika bra att gå upp. Hade gärna gått ut och sprungit en runda men tvingar mig själv till vila fram till kvällen i alla fall🙂 Har haft himla dålig rutin på konditionsträningen de senaste månaderna och det leder alltid till en oönskad ökning i fett. Så går det när man inte har en plan. I höstas var tanken att springa Göteborgsvarvet imorgon men det var en himla tur att jag drog mig ur. 1. Jag blir ALLTID (det måste vara förutbestämt) sjuk när jag planerar in något och 2. Folkfest is not my cup of tea😉 Jag springer gärna, men helst i skog och inte stadsmiljö…

Förresten, läste igår att H&M’s senaste bikinireklam (som vanligt) har fått kritik. Jag gick och väntade på detta och undrade varför ingen var upprörd?! Men där kom det! Modellen är för solbränd. Allt handlar om pengar så det är klart att en bikinimodell är lite sommarfräsh – det vill väl alla vara. Jag trodde dock att det var tryckfel för sommarfräsch är inte lika med den där färgen som gamla tanter på Mallorca har. Den här graden av bränna gör sig endast på fitnesstävling.


Sommarfräsch?

Kommentera

