Advanced Nutrition Products

Stillasittande livsstil


 
Vet inte vad som är värst; allt jag har att plugga, att jag inte har nässpray för min förkylning eller att jag inte har tränat på snart en vecka. Det sistnämna tror jag faktiskt, och då har jag ändå varit nässpraysberoende. Men det kanske är bra att ibland få uppleva den där livsstilen som många har – stillasittande. Känner mig lite (eller väldigt mycket faktiskt) svullen/plufsig och obekväm i kroppen, trött, seg och allt annat än fräsch, snygg och pigg. Kan sätta 1000 spänn på att allt t-baneåkande är en av orsakerna till förkylningen. Storstad är verkligen inte min grej, hellre livet på landet🙂

Kommentera

