Advanced Nutrition Products

Fast Food

Dagens tanke. Haft föreläsning i näringsfysiologi idag där vi pratade om snabbmat och hur gott detta är. Jag har aldrig varit något fast food fan och kan ärligt säga att nej, det är f*n inte speciellt gott. Klart jag har ätit det men undrar fortfarande vad exakt det är som många tycker är så gott? Det smakar ju INGET, innehåller INGET, gör INGET bra för kroppen. Nej, den där går jag inte på, självklart kan man äta en hamburgare om man känner för det men det är inget för mig. Har dessutom extraknäckt på Burger King i mina unga dagar och fick alla mina fördomar om skräpmat bekräftade där! Det kan ju vara ett tips för er som gillar snabbmat – jobba på valfri snabbmatsrestaurang…

Kommentera

