Advanced Nutrition Products

Snyggaste ridkläderna 2012


Sjukt sjukt sjukt snygga Chelsea Shirt!

Var längesedan jag tipsade om snygga ridkläer så nu när det faktiskt är vår på riktigt tänkte jag lägga upp några favoriter från Mountain Horse. Är ju ingen hemlighet att jag älskar MH! Visst har de världens snyggaste ridkläder men människorna som jobbar där är amazing. Har aldrig trivts så bra på ett jobb som där: underbara människor, hästar utanför fönstret, hundar på kontoret, fredagsfrukostar, lunchpromenader, fotoresor till slott, smygtitt på ny design och en helt galen -givetvis på ett bra sätt- VD. Jobbade jag ens?! Varje dag kändes som fritid🙂


Sonata Jacket


Kanske världens skönaste ridbyxor – Cooltech. Jag har dem i grönt men de har jag givetvis tappat bort, så går det när man inte alltid är en vän av ordning…

Besök deras hemsida för att se hela magazinet för vår/sommar 2012!

Kommentera

