Advanced Nutrition Products

Landet vs stan


Mangi bjuder!

Mmm, detta tågliv… Men finns faktiskt en bra grej med att åka tåg – man får se Sveriges landsbygd haha… Jag älskar ju landet och kan verkligen sitta och blänga på bondgårdar, gamla herrgårdar, ängar och hästar – damn, it’s so romantic, i alla fall i mitt huvud. Är nog faktiskt just detta som kan ge mig lite Sthlm-ångest, jag är ingen city girl överhuvudtaget och väljer lätt landet före stan… Måste ha space. Ville verkligen gå av tåget i Skövde istället🙂

Mötte upp Mangi på Centralen för en kaffe innan jag satte mig på tåget. Mangi har ju helt lagt om livsstil från snabbmatsberoende fotograf till frekvent gymbesökare – det är så himla kul att se vilken skillnad träning och bra mat gör, Mangi höll med och känner sig snyggare än någonsin och då är han inte ens i närheten av sitt mål!!! Väldigt spännande detta och vi ska försöka få till ett gympass när jag är tillbaka på västkusten igen. Ska även be honom avslöja sina bästa tränings- och motivationstips!

Dagens färdkost: keso, nötter, morötter, kaffe.


Not so romantic…

Och så en grej: vem i hela världen betalar 39:-/30min internet på SJ?! Och framförallt, hur kan SJ ta betalt för detta år 2012? BIG JOKE. Man vet liksom innan man sätter sig på tåget att man på något sätt tyvärr kommer att bli besviken.

Kommentera

