Advanced Nutrition Products

Fredagsgym

Det blev ett bröst/triceps-pass imorse. Väldigt bra faktiskt. Har haft ett litet PWO-uppehåll men igår och idag fyllde jag min SmartShake med Rage igen, det blir en väldig skillnad på passens kvalitet och fokus måste jag säga, i alla fall för mig, orkar lite mer och lite tyngre. Avslutade med crosstrainer då det var ett tag sedan, såg även att de visade amerikanska Doctors på tv, handlade om testosteron och spermier, very interesting… Nu blir det kyckling + spenat (!) till lunch! Hoppas ni har en underbar fredag🙂


Kläder med tryck är ju inte min grej men denna är för go. Det kunde man inte tro för några år sedan😉 Är ju väldigt hälsosam nuförtiden and I LOVE IT.

Kommentera

