Advanced Nutrition Products

Hoppades ju på träningsvärk idag och så blev det! Inte någon extremträningsvärk men man får vara nöjd ändå😉 Ska packa väskan och åka upp till Sthlm i några dagar men hinner nog med lite träning innan jag sätter mig på tåget. Funderar på att ha ett gymbreak och istället fokusera på löpning/kondition, kan nog vara bra för kroppen…

Såg på tv imorse att det är dags för Vårdoppet i Delsjön idag klockan 12. Någon som ska bada?! Jag är en riiiktig badkruka, vägrar bada om det är under 20 grader så det är inget för mig!

En helt ok övning som jag kompletterade gårdagens pass med. Tycker dock man måste ha ankelvikter för att det ska ge något + 40 repetitioner istället för 20…. Det måste ju bränna😉

Kommentera

