Advanced Nutrition Products

Snake attack

Skulle egentligen springa 5-6km men det var så himla fint väder och jag kände mig utvilad i kroppen så det blev Delsjön runt. Allt som allt blir det en sträcka på ca 12km. Får fortfarande lite ont i vaderna av mina nya skor, belastar ju säkert lite annorlunda och det är inte alls lika mycket dämpning som jag är van vid. Tror att Texas botade min ormrädsla, såg TVÅ ormar. En svart som jag inte hann fota och så denna som jag sprang efter för att försöka få en bra bild, såg nämligen ut som en huggorm tyckte jag men what do I know! Någon med ormkoll?

Körde även ett jättebra pass på gymmet efter lunchen. Bra träningsdag helt enkelt! Måste bero på att man automatiskt mår bättre av sol och värme.


Vindstilla, varmt och soligt!

Ett svar

  1. hanna

    det ser ut som en huggorm

    maj 3, 2012 kl. 5:37 e m

Kommentera

