Advanced Nutrition Products

Djur & natur

Ok, hade alldeles för mycket träningsvärk i benen för att springa idag. Hade faktiskt tänkt att springa runt Delsjön trots att jag mycket väl vet att det är bättre för kroppen att vila. På D’s inrådan tog jag därför istället en promenad på drygt en timma. Det är viktigt att lyssna på kroppen…I know that…men ibland ignorerar man ju detta!

Jag tycker ju att det är hur mysigt som helst med djur och natur och hade lätt kunnat flytta ut på landet. MEN så kommer ju det här problemet med gym och fika (!) fast de kanske finns gårdscaféer? Den absolut bästa staden i Sverige med närhet till natur är enligt mig Visby. 5 min med cykel och så var man ute på landet. Kanske är dit man ska flytta? Gotland är väl dessutom Sveriges mest hästtäta område?


Har kommit fram till att jag ska flytta till Gotland🙂


Äntligen ett nytt nummer av Sportguiden!

Kommentera

