Advanced Nutrition Products

Delsjön runt

Joggingsällskapet ställde in, himla synd men det var ju liksom väntat (det ÄR svårt att prioritera träning om man är måttligt intresserad och inte har gjort det till en vana/livsstil!). J ska springa Göteborgsvarvet om några veckor så tänkte ha gett henne lite tips. Jag hade också planer på att springa men insåg i höstas att jag inte orkade (=ville) lägga ner den typen av träning det krävs inför varvet då jag inte tycker det är speciellt kul att springa lopp (och verkligen inte lopp i stadsmiljö!). Efter lunchen och kaffet blev jag superpigg och bestämde mig istället för att springa runt Delsjön (ÄLSKAR den slingan, blir drygt en mil från där jag startar). Tasse hängde med och charmade 2 mountainbikekillar på vägen🙂

Kommentera

