Advanced Nutrition Products

Close grip lat pulldown


Körde den här övningen på gymmet idag, får alltid träningsvärk av den om jag lyckas få till den rätt, på något sätt är det svårt för i vissa lägen låser sig alltid min armbåge… Skrev ju förut att jag började dagen med gröt. Efter 30 min blev jag hungrig och åt 2 ägg. Antingen är det fel på mig eller så blir man bara inte mätt av gröt, möjligtvis inbillar man sig det eftersom det står överallt om hur otroligt nyttigt det är med gröt. Kanske är det en kvarleva från förr?

Nu blir det lunch + kaffe innan eftermiddagens backträningspass. Ska verkligen förta mig, var över 1 vecka sedan jag var ute och sprang och det märks!

Kommentera

