Advanced Nutrition Products

Frukost: ägg v/s gröt

Detta var ju inte en trevlig nyhet för oss hästvänner… Usch. Först skenar hästarna så att ryttarna får kasta sig av, när de väl klarat det blir de bitna i ansiktet av två hundar. Skenande hästar + killer dogs är inte en lyckad kombination…

Nu frukost och det blir INTE gröt. Vi diskuterade gröt i helgen, D tycker att det är bukfylla och en kvarleva från förr (!), jag är beredd att hålla med för jag blir inte mätt. Igår började jag dagen med en (stor) tallrik gröt + äggvita + kvarg + russin. Efter 1 timma var jag hungrig igen och åt en till frukost. Inte ok. Idag blir det ägg istället.

Ikväll ska det tränas rygg på gymmet och jag längtar redan! Se till att börja veckan med ett träningspass ÄVEN om måndagar kan kännas sega, man mår mycket bättre 🙂

Kommentera

