Advanced Nutrition Products

Dagens ryggpass


Helt ok ryggpass, kände mig lite ofokuserad (har verkligen gjort mig beroende av min musik i öronen), skulle förvåna mig mycket om jag får träningsvärk imorgon… Avslutade med armhävningar från bänk och på Bosu. Armhävningar är så sjukt bra för det är en övning som involverar många olika muskelgrupper samtidigt. Armhävningar är ju faktiskt en väldigt underskattad övning, många förlitar sig på diverse maskiner istället… Släpp maskinerna nästa gång😉

Latsdrag – rodd – armhävningar – enarmsrodd + lite biceps + lite mage


Vår?! Absolut INTE! Vinterjacka, luva, halsduk, vantar etc…

Kommentera

