Advanced Nutrition Products

Into the wild

Började dagen med D på gymmet som fastnade i bänkpressen direkt. Vad är det med killar och bänkpress?! Jag körde axlar och lär ju ha träningsvärk i hela kroppen inom några timmar. Skulle det bli ett pass imorgon blir det framsida ben för det är ju banne mig bara där jag inte har extrem träningsvärk.

Blev en promenad i Delsjön, föråt mig på grillad korv och det kommer att dröja läääänge innan jag äter det igen. Skulle köpt med vegetarisk om jag hade tänkt till…

Råkade tyvärr radera ett foto på Isa när hon letar efter brännbart material i en soptunna, very funny.

Kommentera

