Advanced Nutrition Products

Fredagen den 13e


Världens lugnaste hund, man kan hänga och klänga hur mycket man vill på Paavo, han är cool i alla lägen, precis som män ska vara haha…

Hoppas ni fått en bra start på denna underbara turdag… Glöm inte att vi fortfarande har lagerrensning om ni känner för lite fredagsshopping! Blev ett helt ok pass på gymmet imorse. Förra veckan såg jag f*n gravid ut pga alla kolhydrater jag har börjat äta, allvarligt talat, inte ok. Känns lite mer stabilt idag men så har jag minskat på mängden också. Min kropp gillar inte carbs, det kan jag ju konstatera.

Har kommit fram till att jag vill grilla i helgen, i skogen alltså. Får se vad det blir för väder. Tvivlar på att Isa kan light a fire så tror vi får ta med oss en man😉

3 svar

  1. Jag trodde att uppsvälld mage p.g.a. kolhydrater kom främst från ovana att äta kolisar. Men sedan jag började med lågkolhydratkost själv känner jag att magen lugnat sig på ett sätt jag inte riktigt jämnt tidigare.

    Så jag misstänker att ingen mage gillar carbsen.🙂

    april 13, 2012 kl. 10:11 f m

    • Man behöver ju kolhydrater men jag tror att det är i väldigt begränsad mängd (om man inte ägnar sig åt att springa marathon varje vecka!).

      april 13, 2012 kl. 10:31 f m

  2. Haha, har två katter som man kan göra vad man vill med.
    Vädret skulle bli bra på söndag, för då ska vi ut och grilla korv!

    april 13, 2012 kl. 10:15 f m

Kommentera

