Advanced Nutrition Products

Crap


Typ här är gränsen nådd för mina öron😉

Fick ett par nya hörlurar som nu pajat efter en månad. Hörde bara musiken i ena örat men hellre det än ”lugna favoriter” som spelades på gymmet. Det är så konstigt tycker jag, visst gillar jag mitt oglamorösa gym men vem blir peppad av en power ballad? En gång frågade jag snällt om de kunde byta musik men då fick jag svaret att ”vi brukar ta det lite lugnt på morgonen” så jag kände att oops, vi har inte riktigt samma uppfattning om musik och träning så det vågar jag inte göra mera. Bäst att fixa nya hörlurar istället🙂

Ett svar

  1. Trist med kass musik på gymmet. Men jag tycker nog ändå att det är tråkigare med hörlurar – det blir svårare att vara social och för mig är det en trevlig aspekt av gymmet.

    http://www.vegout.se/post/20397153137/horlurar-pa-gymmet🙂

    Angående musik så kan jag tipsa om klassisk sådan. Mitt gym körde det en morgon när jag var där för att springa och det var gryyymt att träna till!

    april 14, 2012 kl. 10:36 f m

Kommentera

