Advanced Nutrition Products

Flytande äggvitor


0% fett, 9% protein

ÄNTLIGEN kan man köpa flytande äggvita på förpackning hos ICA Focus. Trodde nästan att jag såg i syne först! Nu känns det ok att äta gröt igen, hälften gröt, hälften äggvita: mmm…

2 svar

  1. Sofia

    Åh, äntligen!🙂
    Är det på Ica Focus i Gårda, Göteborg som den finns?
    Storlek på förpackningen och pris?

    När jag är och jobbar i Borås så köper jag 1 liters dunkar med ‘Carter-vita’ för 23 kr/st.

    /Sofia, Göteborg

    april 24, 2012 kl. 9:00 f m

    • Japp, det är på Ica Focus! Tyvärr har jag glömt priset men 23 kr låter billigt, dessa var dyrare! (Kronägg tror jag de var). Men det säljs ju nästan ingenstans i Göteborg så det var bara att bunkra upp🙂

      april 24, 2012 kl. 12:45 e m

Kommentera

