Advanced Nutrition Products

Taskig attityd


Körde rygg på gymmet idag och det gick riktigt bra! Den här veckan väljer jag rygg som favoritpass, det varierar liksom från vecka till vecka🙂 Blev mycket latsdrag och enarmsrodd och lite andra varianter av rodd.

Nu till den taskiga attityden. Jag befann mig på gymmet runt 17.30-tiden idag vilket betyder att det var packat med folk, något som man får ha överseende med – kanske man t.ex. får ändra i sitt schema och räkna med att det blir lite trångt. MEN, en medelålders kvinna fick ett smärre utbrott när jag flyttade hennes vattenflaska (jag frågar samtidigt om det är ok!) från en matta till en annan identisk matta bredvid (jag skulle använda en ribbstol som fanns vid mattan som hon inte använde!) och skällde ut mig för att hon minsann fick flytta sig för mig hela tiden. Försökte förklara att det kanske kändes så eftersom det var fullt på gymmet men hon fortsatte sura.

SÅ himla onödigt med taskig attityd och obefogade tillsägelser. Jag älskar och träna och har spenderat mååånga timmar på gymmet men skulle aldrig få för mig att skälla ut någon som flyttar en vattenflaska. Har till och med varit med om att en kille råkat ta min vattenflaska av misstag, skällde jag ut honom? Självklart inte.

Kommentera

