Advanced Nutrition Products

SmartShake 39:-

Godmorgon!

Måste bara tipsa om att en SmartShake nu kostar endast 39:- (ord. pris 79:-). Jag älskar min shake och använder den varje dag!

SmartShake ™ har 2 st inbyggda burkar där du lagrar flera portioner av näringstillskott som till exempel protein, kreatin, vitaminer och kapslar. Fyll hela dagsbehovet i en enda shaker, hur praktiskt som helst.

Med SmartShake ™ behöver du inte ta med flera shakers, påsar och burkar med kosttillskott, eftersom allt lagras i en och samma shaker.

4 svar

  1. Berätta gärna hur du använder den. Jag ser inte riktigt use caset framför mig.

    april 5, 2012 kl. 5:58 e m

    • Den är grym om man som jag har med sig t.ex. protein, BCAA, PWO och vatten så klart 😀

      april 5, 2012 kl. 6:07 e m

      • Aha. Då är jag inte direkt målgruppen med andra ord. 🙂 Jag dricker endast protein- och måltidsersättningsshake och bara hemma, så jag har inget behov av att ta med något.

        En bekant brukar i och för sig släpa runt på olika påsar för sina pulver. Så när jag tänker efter är det ju en smart produkt.

        april 6, 2012 kl. 11:18 f m

      • Fast man kan ta med t.ex. soppa och annan mat om man tar med sig lunchlådor till jobbet 🙂 Man använder den ju lite som man vill!

        april 6, 2012 kl. 11:54 f m

Kommentera

