Advanced Nutrition Products

Negativ energi

Oops, vaknade på fel sida idag. Körde ett benpass och ställde mig på crosstrainern i 30 min för att försöka få ut all negativ energi. Funkade lite grann… Mitt underbara humör förvärrades även av att jag i tre dagar har försökt att byta ut ett lysrör utan framgång, tänk om man aldrig varit tillsammans med den där superhändige killen, då hade man kunnat allt sådant där nu. 3 dagar utan ljus i badrummet och det kan säkert bli en 4:e innan jag har listat ut hur man gör. Herregud.

 

Kommentera

