Advanced Nutrition Products

Antistress-hund


Paavo – världens kanske lugnaste hund

Att ha hundar på kontoret sänker stressnivåerna enligt ny forskning från Virginia Commonwealth University. Det gäller inte bara hundägaren utan även kollegorna mår bättre av hundens närvaro. Hundar på kontoret gör helt enkelt att de anställda trivs bättre på jobbet.

Jag tror jag ska föreslå för killarna på Fitnesspolaren att vi ska ha en hund, för allas välbefinnande alltså 😉

Ett svar

  1. Jag älskar att ha kontorshund! Tyvärr har vi ingen på stället där jag jobbar just nu. Men kanske nu när jag har vetenskapligt underbyggda argument för varför vi borde ha. 😉

    april 4, 2012 kl. 5:55 e m

Kommentera

