Advanced Nutrition Products

Rygg

I vanliga fall hade jag kört ett joggingpass nu MEN eftersom jag lyssnar på kroppen numera så blir det kvällsvila. Alla runt omkring mig är ju sjuka! Hostar, nyser… Men tro f*n det i det här klimatet, något annat hade ju varit konstigt. Körde ett ryggpass på gymmet och kände mig extremt stel. Har enormt mycket träningsvärk efter gårdagens benpass, har liksom problem med att sätta mig ner. Blev bl.a. lite hantelrodd, breda + smala latsdrag och var även tvungen att testa några nya varianter av armhävningar.

Kommentera

