Advanced Nutrition Products

Legz


J är så rolig alltså, man undrar var han får den där rösten ifrån, han som är så lugn och sansad 😉

Efter gårdagens rockkonsert kan jag ju konstatera att jag  är extremt lättpåverkad! Alkohol har ingen positiv effekt på mig (!) och helt ärligt så försöker jag faktiskt att undvika alkohol nu när jag tränar ganska mycket men det där väljer man ju själv! Man får lyssna på kroppen helt enkelt.


Vad hände med våren? Jag är så j*vla trött på mössa nu.


Avslutade med lite benövningar med ankelvikter. Har dubbla vikter här, kanske är så här det känns att ha en old school fotboja?

Blev som sagt ben med fokus på framsida och avslutade med 30 min på crosstrainern. Sedan kände jag mig halvdöd och den där backträningen får nog vänta tills imorgon 😉 

Leg press – leg extension – utfallsgång – enbensknäböj – övningar med ankelvikter

Kommentera

