Advanced Nutrition Products

Good Morning!


Superduper tired…

Nu blir det hundmys! Har just varit och hämtat min joggingpartner Tully 🙂 Alltså detta är världens coolaste hund, helt galen. Konstigt att nästan ingen annan vill passa henne än jag. Är väl lika f*cked up själv antagligen. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska jogga eller kanske promenera 8an istället? Jag hade planerat träningen ganska bra den här veckan MEN jag är inte den bästa på att följa planeringar (om det inte rör sig om något extremt viktigt) utan omplanerar gärna efter hur jag känner just när jag ska göra grejerna. Varför inte egentligen?

Btw, vad är det för j*vla idiot som spände upp taggtråd över ett motionsspår i Gävle?! Kul att springa, cykla, rida in i det. Man är omgiven av idioter, helt klart.

Kommentera

