Advanced Nutrition Products

Fet eller fit

Alltså den där hunden tror att hon är 10 olika djur i ett. Koala eller hund?

Blev ett gympass på ett nästan folktomt gym – gött. Ändå kände jag mig inte superfokuserad. Körde lite bröst- och tricepsövningar som gick helt ok men stör mig lite, eller ganska mycket faktiskt, på att kroppen har stannat. Hrm, vissa dagar kan man känna sig helt ok-fit men idag är verkligen inte en sådan dag. Frågade faktiskt en killkompis om detta ”dagsforms-fenomen” och han svarade ”Jamen exakt, ena dagen känner jag mig asfet och andra dagen tänker jag men gud, hur f*n kunde jag känna mig fet?! Jag är ju fit.” (Den här killen är allt annat än fet!). Mycket märkligt hur man resonerar ibland men man vill ju gärna se resultat. Men ok, jag har höjt många vikter denna vecka så lite nöjd får jag vara… (Äh, nu ljög jag, jag är inte alls nöjd faktiskt).

Vi på Fitnesspolaren önskar er en trevlig helg 🙂

Efter mina negativa tankar på gymmet gick jag hem och laddade ner en positive thinking app.

Kommentera

