Advanced Nutrition Products

NO PWO

När man intar den här vilopositionen utan att veta om det är man nog lite trött

Körde utan PWO idag, det gick lite sämre än vanligt, dessutom var jag på dåligt humör och störde mig på en massa olika saker. Man blir inte taggad liksom. MEN utanför gymmet fanns två hundar som jag fick hälsa på så då blev allt bra igen. Det här med hundtricket alltså, det funkar ju jämt på mig. Alla borde ha hund haha, man mår så j*vla bra när man får ha en hund hos sig, de är så söta när de kollar på en med sina hundögon 🙂

Fick i alla fall höjt lite vikter på bl.a. militärpress så är ganska nöjd ändå. Dessutom har jag träningsvärk från gårdagens benpass!

Kommentera

