Advanced Nutrition Products

Beauty sleep

Men gud, måste verkligen fixa mig en svart shaker nu, rosa är inte riktigt jag 😉 Hade faktiskt rosa-diskussion med Isa under gårdagens promenad, både hon och jag har ju lite svårt för rosa, så j*vla osexigt på något sätt. Men man får väl anta att det är ok när det gäller en shaker…!

Anyway, morgonens benpass blev ok, hade inte så mycket inspiration och det var mycket folk på gymmet. Dessutom sov jag så sjuuukt dåligt, mardrömmar big time så då är man ju allt annat än utvilad. Himla konstiga saker drömde jag som jag har glömt nu. Beauty sleep är a och o för mig, minst 8 timmar annars blir jag antingen sjuk eller svintrött. Glöm inte att varje timma innan 24 räknas som två timmar 🙂

Kommentera

