Advanced Nutrition Products

Bästa frukosten

Har sagt det förut men det är lätt ÄGG! Igår åt jag gröt till frukost och efter 2 timmar var jag hungrig igen. Vissa blir ju supermätta i flera timmar på gröt, not me. Jag kan utan problem konsumera säkert 7 ägg om dagen 🙂 Måste önska mig hönor när jag fyller år. Vad är det som är så bra med ägg då?

  • Mättar och är extremt rikt på vitaminer och mineraler, bl.a. D-vitamin, zink, B-vitaminer.
  • Det där snacket om kolesterol har ju visat sig vara bullsh*t – istället minskar kroppens egna kolesterolproduktion.
Kommentera

