Advanced Nutrition Products

Xocai chocolate

Har precis ätit lite middag, ska snart bli hämtad av Isa och de två sötaste hundarna i världen 🙂 Tänkte åka iväg till Skatås och promenera, är ju så himla fint väder! Hann även med en liten joggingtur i mina nya skor, väldigt ovant men blir nog bra… Dessa har ju nästan ingen dämpning (känner ju att jag måste vänja mig av vid klumpskor liksom… har inte direkt haft någon positiv inverkan på mitt knä) så det är bara att lära sig springa annorlunda.

Satt just och funderade på om jag skulle hinna med kaffe, läste den här nyheten om choklad och vikt och blev himla sugen assåååå 😉 Fitnesspolaren säljer ju chokladen från Xocai så choklad kan faktiskt vara nyttigt!

 

Kommentera

