Advanced Nutrition Products

Vilodag?

Jaa…vad ska man säga, vissa var ju då uppe med tuppen idag, pigg som f*n. Hade tur och kunde väcka en sovande björn för lite fika på Le Pain Francais 🙂 Tänkte tagit en vilodag, men det är ju omöjligt! Har just avklarat ett benpass + 30 min på crosstrainern, tvungen att avreagera mig lite. Ibland blir man dumförklarad och istället för att göra ett vänligt men bestämt american sign så valde jag att ta ut mig på gymmet istället. Jag skyller på mitt humör som rödhårig……

Kommentera

